Medial Rådgivning

>> torsdag 4 februari 2010

Jag ger "medial rådgivning":

  • Personlig konsultation
  • Meditationskurser
  • Healing Meditation
  • Ljuskvällar
  • Automatskrift
  • Distans persolig konsultation [readning] via Internet och telefon
*Tystnadsplikt gäller


Personlig konsultation


Genom ta i kontakt med din själ och de änglar mm som följer din väg så får jag hjälp att ge dig vägledning för framtiden. Står du i ett vägskäl och inte riktigt vet hur du ska gå vidare så kan du få hjälp av dina vägledare eller någon från vita bröder/systerskapet. Jag börjar med att meditera för att få lite information om vem som ska vara med just när du kommer och om det är något annat jag ska tänka på. Det kan hända att de vill att du ska lyssna på en viss låt eller få en viss dikt uppläst för att starta upp konsultationen ibland vill de att du ska få en förståelse för vissa situationer som har en begynnelse från första början i ett av dina tidigare liv. I så fall får du reda på de omständigheterna. Med ljus och kärlek kommer du att få det högsta bästa kan känna glädje och komma vidare från där du står idag. Själva kanaliseringen är ca 1 timme och då får du självklart ställa frågor om du vill. Ta gärna med papper och penna om det är något speciellt som du vill skriva ner. Kanaliseringen spelas in och bränns ner på en CD skiva som sedan skickas till dig. Även på distans via Internet och telefon.


Meditation
Under vägled meditation tar jag med dig på en resa in i dig själv. Du får möta dina guider och skydds änglar som finns med dig just nu. Lära dig att behålla fokus på nuet. Allt sker till avslappnande musik. Jag hjälper dig att tolka och se situationer ur ett annat perspektiv.

Automatskrift
Konsultation i skrift. Med ljus och kärlek kommer du få det högsta bästa kanaliserat till dig. Frågor kan även ställas innan som du får svar på.

Ljuskväll

Vi träffas i mindre grupp för gemensam konsultation. Alla får en kortare kanalisering 10- 15 min var.

0 comments:

Skicka en kommentar

Välkommen! Tack! Välkommen tillbaka!

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP